Bigyóblog

2007.12.13. 20:36

A kaszinó, a kagyló, a tolltartó és a kókuszhangfal

Bigyó Felügyelő

A Formával szervezett közös karácsonyi játékunk első fordulójának végéhez értünk. Az ezutá érkezett képek már nem vesznek részt a játékban. Most megmutatjuk az utoljára érkezett fotókat. Holnap pedig értékelünk és sorsolunk.


A kaszinó

Én egy régi játékom mutatnám be, igazából nem egy játék hanem öt, mint ahogy az a képen is látszik. Nagyon szórakoztató, a kirándulásokon a kocsiban mindíg ezzel játszottam. Bár már nagyon régi még mindíg tökéletesen működik. Mostanában már nem játszom vele. Két darab elemmel működik, amit még a beszerzésnél vettem hozzá és még mindíg jó. Egyetlen hibája, hogy nagyon idegesítő hangon tud csipogni, de ezért van ott az a "mute" gomb. Máté


A telefonkagyló

Gondoltam benevezem a régi telefonomat. Egy standard Ericcson R320s headsetjét építettük be faterral egy régi tárcsás telefon kagylójába - persze hogy pirosba. Tökéletesen működött, azt hiszem még mindig meg van valahol. Peti


A tolltartó

Nos, ennek a tolltartónak az ötletét a neten láttam nem is olyan rég. És mivel a fiókomban évek óta kallódik egy doboz, ma már semmire sem használható floppy, gondoltam egy merészet és negyed óra "fáradságos" munkával elkészítettem a másolatot. Balázs


A kókuszhangfal

A mellékelt képeket a saját készítésű hangszórómról készítettem. A hozzávalók: egy közepes minőségű aktív hangfalpár, pár kókuszdió, szerszámok és rengeteg türelem. Ez utóbbinak a projekt kezdetén, az összeillő kókuszidók kiválogatásánál vettem a legnagyobb hasznát. Polírozás és lakkozás kifejezetten tetszetős lett és ami a legfontosabb, a hangminősége is jóval jobb, mint az eredeti doboznak. Soma

5 komment

Címkék: karácsonyra hellókarácsony forma játék


süti beállítások módosítása