Bigyóblog

2009.05.05. 09:08

A Tatooine bolygón ébredtem

Bigyó Felügyelő

R2-D2 mindenhez ért, ajtókat nyit ki, idegen számítógépekkel beszélget, fedélzeti kompjútert javít. Ja és reggelente csipog és a falra sugározza az időt.

Az R2-D2 ébresztőóra sokkal nagyobb, mint amire számítottam. Egy apró, mobilméretű robotot vártam, erre egy harminc centis nagy robot érkezett a Bigyóshoptól. Persze még aznap este kipróbáltam, beállítottam az órát és lefeküdtem aludni.

Másnap reggel mintha Luke Skywalker nagybátyjának kunyhójában ébredtem volna a Tatooinon, olyan hangosan csipogott bele a reggelbe R2-D2.

Nagyon hangos volt, de ki is dobott az ágyból. Sajnos nincs rajta szundi, ez pedig nagyon hiányzott. De már csak azért is kellene, hogy néha belecsipogjon a világba és a falra vetítse az időt.


komment

Címkék: teszt star wars óra ébresztőóra kipróbáltuk


süti beállítások módosítása