Bigyóblog

2007.12.11. 09:17

A karácsonyfa, a távirányítós lakat, a kvarcjáték és az Ájfón

Bigyó Felügyelő

Újabb négy versenyzőnk következik a Formával közösen szervezett játékra jelentkezők közül. Emlékeztetőül: ti elkülditek kedvenc kütyütök fotóját, mi pedig csütörtökön kisorsoljuk a nyereményeket. Részletek itt.

Jöjjenek a fotók:


A karácsonyfa

A mellékelt képeken látható mini fenyőfát a kocsiban szoktam elhelyezni Karácsony tájékán. A kapható kínai gagyik helyett egy élethűbbre vágytam. Ezért készítettem egy saját ízlésnek megfelelőt. Modellvasúti fenyőből készült, a nagy 7cm , a kicsi 4 cm magasságú. A készülék házában található elektronika a fenyőn található nyolc darab LEDet kapcsolgatja.

A program az alábbi:
1. futófény: körben a fenyőfán felvillannak a LEDek, egymás után
2. inverz futófény: minden LED világít, egyszerre egy alszik ki mindig
3. 4-4 darab LED felváltva villog
4. az összes LED egyszerre, szaporán villog
Gábor

A távirányítós lakat

Nehéz szülés volt kiválasztani, mert sokáig gondolkodtam, hogy a matchbox vagy a LEGO gyűjtemény kedvenc darabjai legyenek, de aztán rájöttem hogy ez az igazi nagy kedvenc. Egy lakat, a távoli Wisconsinból, amit a mellékelt távirányítóval lehet nyitni. Van aki garázsajtót nyit nfratávval, van aki autót, van aki tévét irányít, részemről lakatot nyitok vele. Nem kell tökölődni a kulccsal, nem kell kódot megjegyezni. Természetesen kaptam hozzá "nerakjaavizesmacskátamiktóba" stílusú figyelmeztetésekkel telirakott használati utasítást is, de az sajnos már elkevertem. Gergely


A kvarcjáték

Olyan 13 évesre becsülöm ezt az eredeti Commodoor kvarcjátékot. A játék abból áll, hogy a hős ősemberrel kell a pálya jobb oldalán lévő fától a bal oldalon lévő szikla oromon várakozó őslányig elvinni egy fürt banánt. Dolgunkat nehezíti egy tigris, egy elefánt szerű állat és egy tolvaj majom, aki ellopja a banánt. Amikor épp nem játszunk vele, óraként üzemel. Rengeteget játszottam vele, mikor unatkoztam, de mióta lemerült az elem (kb 4 éve) nem használom. Szerintem még mindig működne. Fender


Az original Apple telefon

Csatoltam kedvenc kütyüm, egy originális Apple Ájfón képét, és küldöm mindenkinek, aki szereti. Akku nem kell bele, viszont az almát néha cserélni kell. Előnye, hogy ha megéhezünk útközben, a fődarabot elropogtathatjuk. Ez mondjuk háromszáz voltos áramütéssel jár. Ezért néha a felhasználót is cserélni kell. BlueBunny

3 komment

Címkék: karácsonyra hellókarácsony forma játék


süti beállítások módosítása