Bigyóblog

2007.12.09. 16:05

A legenda, az örökzöld, a szerelem és IntegetCat

Bigyó Felügyelő

Újabb fotókat mutatunk be a Formával közösen szervezett játékunkra érkezettek közül. Emlékeztetőül, annyi a dolgotok, hogy bekülditek kedvenc kütyütök fotóját néhány mondat kíséretében, amivel bemutatjáktok azt. Részletek itt. Fotókat csütörtökig küldhettek a bigyofelugyelo at gmail címre.

Lássuk a mai kütyüket:


A legendás bicska

A legkedvencebb kütyüm a svájci bicskám, amit megpillantva szinte mindenki elkéri kicsit nyitogatni a különböző bökő-vágó-fűrészelő-piszkáló eszközöket. Évek óta megvan, szinte hozzám nőtt, mindig magamnál hordom egy gyári bőrtokban, ami a derékszíjamra van felfűzve. Emiatt néha a szelíd megszállottaknak kijáró elnéző mosoly a jutalmam azoktól, akik szerint ami ennyi mindenre jó, az semmire sem jó. Ezt határozottan cáfolom, mert nincs olyan része a bicskámnak, amit ne használnék legalább havonta egyszer! Az évek kicsit megviselték szegényt, esett már le másfél emelet magasból, landolt már egy vödör festékben, sőt, tengerben is. Az éles késekkel átlagban havonta vágom el valamelyik ujjamat, mivel a munkám közben is aktívan használom. A fűrészével vágtam már ki kisebb akácfákat, a benne található tűvel és a nagyítóval műtöttem ki párom lábujjából szálkát, a halpikkelyezőn lévő cm-es beosztású 7 cm-es vonalzóval egyszer lemértem egy teljes szobát körbe, barátaim gúnyos röhögése közben, mert rendesek. :) De semmi nem tántoríthat el attól, hogy megszállottként ragaszkodjak hozzá! Norbert

Az igaz szerelem

Kötve hiszem, hogy a kifejlett geekeket/hardcore Bigyóblog-olvasókat le tudja nyűgözni ez a szívemhez annyira közel álló kütyü, a HTC S710. A nap 24 órájából huszonkettőt ingyenes wifi zónában töltök (a maradék kettő utazással megy el), így a kicsúsztatható qwerty billentyűzetével a kaput jelenti a világra, amivel néhány nap alatt függőséget alakított ki nálam. Fut rajta az Opera Mobile, Skype és még a Win Messenger is + ír world és excell, olvas power point és PDF-fájlokat, ráadásul az okos belsőt egy jól tervezett, kellemes külső takarja. (A készülék megvásárlása utáni második héten a barátnő kárára vetettem véget ennek a szerelmi háromszögnek.)
PS: Az összes kep saját és HDR technikaval készült. [A szerelmemnek a legjobb jár] Lodovik


Az örökzöld Lego

Két éves koromtól, kilenc évvel ezelöttig (14. életévemig) minden nap órákon át játszottam legóimmal, és akkor láttam utoljára a szekrényem alsó fiókját, ahol a régi kacatok vannak. Pár napja szóbajött, hogy régen milyen sokat legóztam bátyámmal, és havonta hazajárás következtében ma kinyitottam a szekrényt, és elémtárult egy furcsa látvány. Semmi nem változott kilenc év óta, csak az a +fél centi por (amit letakarítottam). De jó h lusta vagyok takarítani... Viktor


IntegetCat

Ezt a balkezéfel integető macskát egy jóbarátomtól kaptam miután annyit agyaltam bárhol is láttam ilyet, hogy mire veló és mi is a létezésének célja.Célja nincs talán egymás mosolyra fakasztása. Elneveztem IntegetCatnek. Tamás

11 komment

Címkék: karácsonyra hellókarácsony forma játék


süti beállítások módosítása