Bigyóblog

2008.04.14. 08:22

Minden laptopnak egy babtáblát

Bigyó Felügyelő


Egy vallomással kezdem: azóta szeretnék babtáblát, amióta egy kollégámnál láttam egyet kábé fél éve, de mindig lusta voltam megrendelni. Aztán kaptam egy emailt a Babtábla.hu-tól, hogy tesztenénk-e, mert kölcsönadnak egy-két babtáblát. Igent mondtam, az egyiket én vittem haza, a másik egy kolléga.



A babtábla egy speciális laptop párna. A párna feveszi a lábak formáját, így kényelmesen, biztosnágosan el tudjuk helyezni rajta a laptopot. Két változata van, a kisebbiken (31x41x8 cm) csak maga a gép fér el, a nagyobbikon (34x54x8 cm) azonban az egérnek is van hely. Több féle színben kapható, egyénileg is összeállítható midenféle kombináció. A merev, fa anyagból készülő, sík tábla felületén könnyen tisztítható, átlátszó, plexi-lemez található, ez alá akár saját fotót is kérhetünk.


Nézzük, mennyire vált be a mindennapi haszált alatt. Kezdem a kolléga véleményével, aki amikor meglátta a babtáblát, tejesen belelkesült. De ez nem tartott sokáig. Két hét teszt után:

"Most is írok és nem használom, ami azért jelent valamit, de most magam alá vettem. Alapvetően nagyon jó, csak egyrészt az elején szokni kell, hogy sokat emel a magasságon. Kb. tíz centit és ezt le lehetne felezni. Másfelől lusta vagyok mindig plusz egy dologért nyúlni, amikor egy csomószor csak percekre felveszem, aztán leteszem a gépet (nyilván a kanapés használat játszik lakáson belül).

Az jó, hogy nem melegíti a lábamat a gép, és az is, hogy be lehet dönteni, igazgatni jobbra-balra, teljesen stabil, sokkal biztosabban marad az ölemben a laptop, ha lehajolok, vagy mocorgok. Van ez a fogója és nyilván jól jönne strandon, szabadban is, de nem hiszem, hogy valaki pluszban még cipelné, én max. a kertbe vinném le, de pont ma délután ezt is elfelejtettem. Nem bírom megszokni, legalábbis rövid idő alatt nem, hogy ennyire magas, márpedig nekem ugye csak a lakáson belüli, kanapés, foteles használat játszik a lehetőségek közül, és annál meg ez tök zavaró."



Nos, én pont a másik véglet vagyok: a néhány hét alatt, amíg nálam volt, nem használtam a laptopot babbábla nélkül. Hozzánőtt. Kanapén, fotelen, erkélyen, ágyban, mindenhol kényelmes, a lábamat nem melegíti (ez főleg a nyári negyven fokban lesz jó). És a legfontosabb, a laptop is jobban szellőzik, ha a takaró, párna, nadrág nem takarja el a ventillátor nyílását.

Nekem az kifejezetten tetszik, hogy a párna miatt magasabban - szemmagasságban - van a laptop kijelzője, így nem kell görnyedni a gép előtt. (Tévét nézni azonban nehezebben tudok netezés közben, nem látom a tévét a laptop felett, oldalra kell kihajolnom. :)

Ami miatt hasznosnak is bizonyult: egyszer már ki kellett cserélni a laptopom műanyag külső borítását, mert eltörtem, amikor mozgatásnál megragadtam a dvd-olvasó feletti részt. Most azonban a babtáblával együtt cipelem, ez a veszély nem fenyeget. És valószínűleg a laptopom lábacskáit sem veszítettem volna el, ha lustaságom miatt hamarabb rendelek babtáblát.


A babtábábla ára 5000-8000 forint között mozog. Az ár függ a kiválasztott anyag minőségétől, és hogy kérünk-e saját fotót.

Végül, a gyártó felajánlott egy babtáblát, figyeljétek a blogot, nemsokára jön a játék, amivel meg lehet nyerni. :)

42 komment

Címkék: teszt laptop utazáshoz kipróbáltuk babtábla


süti beállítások módosítása