Bigyóblog

2008.08.25. 11:35

Univerzális és napelemes

Bigyó Felügyelő

Nyaralás előtt kaptam meg tesztelni az univerzális napelemes töltőt. Azt reméltem, hogy a hosszú út alatt lemerülő iPodomat fel tudom majd tölteni még akkor is, amikor nem vagyok konnektor közelében. És tényleg ez történt.


A töltőt ki kell tenni a napra (nem árt ezért napos helyre utazni), és feltölteni. A hátrány, hogy egészen hosszan kell napon tartani, hogy elég energiát szívjon magába. A következő lépés, hogy kikeressük a megfelelő csatlakozót, beledugjuk a fletölteni kívánt kütyübe és megint várunk. Ez így leírva egészen hosszúnak tűnik, mint ahogy az is volt, de pont ezért nem akkor kell nekiállni töteni az akkut, amikor már majdnem lemerült az iPod. Én sajnos elkövettem ezt a hibát.



Összegezve, nyaraláshoz jól jön, főleg, ha a mező közepére megyünk sátorozni. De hosszabb autó, busz, vonatúton sem rossz, ha nincs konnektor a közelünkbe, éppen nem mi vezetünk és lemerül a telefonunk vagy zenelejátszónk. A kütyü itthon is kapható 10 900 forintért.

A kütyüt a Bigyóshoptól kaptuk tesztelésre.


22 komment

Címkék: teszt töltő napelem kipróbáltuk


süti beállítások módosítása