Bigyóblog

2010.10.07. 16:14

Ezt vettem az eBayen

Bigyó Felügyelő

Véget ért az eBayes játék, sikerült elkölteni 200 eurót. Nem volt könnyű választani, jobbnál jobb termékekre bukkantunk, ahogy egyre mélyebben és mélyebben belemerültünk az aukciós szájt bugyraiba. Mivel kütyüblogról van szó, elsősorban kütyüket kerestünk, azon belül is olyanokra koncentráltunk, melyeket szívesen látnánk viszont a blogon, mint teszt. Esetleg már láttuk korábban és írtunk róla.

 

Elsőként egy otthoni planetáriumot vettem 59 eurórét. Mint minden rendes geek, engem is lenyűgöznek a csillagok. Nem véletlen, hogy az egyik kedvenc alkalmazásom a Desire-n a Google Sky, legutóbb például a Jupitert sikerült beazonosítani vele. Nade vissza a témához, gyerekkoromban foszforeszkáló csillagok voltak a szobám plafonján, jó volt este csillagfények alatt elaludni. Gyerekkori álmom teljesült.

A második termék egy színváltós, távirányítós lámpa. Merthogy lámpafanatikus vagyok, imádom a lámpákat. A szobám is tele van mindenféle fénnyel, kiváncsiak várom, mit tud ez hozzátenni.

A Bigyóblogot olvasók észrevehették, hogy szeretem a Star Warsos kütyüket, így egyértelmű volt, hogy valami starwarsos is kerül a kosárba. De nem akartam leragadni az action figure, póló, pendrive témáknál, így tovább keresgéltem. És rátaláltam erre a 3D sakkészletre. A neten nem találtam nagyobb képet, milyen is pontosan ez a 3D, de izgalmasan hangzott.

Ma kaptam levelet az Amazontól, hogy különböző skinekkel egyedivé tehetjük a Kindle-t. Legnagyobb sajnálatomra azonban az Amazon nem szállít Magyaroszágra, pedig azonnal rendeltem volna. Nem fűztem sok reményt hozzá, de körbenéztem az eBayes is és ott voltak a skinek. És ha már Kindle, rendeltem egy védőtokot is kedvenc kütyümnek.

Végül pedig a képregények sem maradhattak ki, aki ismeri Larry Gonick nevét, annak nem kell elmagyarázni, miért volt kihagyhatatlan ez az ajánlat. Amerika történetével fogok megismerkedni az összes zaftos részlettel együtt.

1300 forint maradt, annyiért vajon lehet még valamit venni?


4 komment

Címkék: játék


süti beállítások módosítása